Nonii siis mä oon 12 vuotias tyttö Espoosta. Mulla on kaksi koiraa joiden nimet on Nada ja Luna ja sitte meillä on kolme gerbiiliä Kono, Kensi ja Leia. Mulla on isosisko ja pikkuveli. Mä harrastan koripalloa ja askartelemista. tää blogi kertoo mm. mun tuunamista tavaroista ja askarteluista ja siinä sivussa vähän mun elämästä.

Meidän koirat on espanjanvesikoira tyttöjä. Nada on 5 kohta 6v.  Nada on valko ruskee. Luna on 1,5 v. Luna on musta. Meidän koirista sä voit lukee lisää mun siskon blogissa. http://perroneidit.blogspot.fi/ 

IMG_2128.jpg

 

Kono, Kensi ja Leia tuli meille toukokuussa. Niistäkin voi lukea lisää mun siskon blogista.

Korista mä oon nyt pelannu noin viis vuotta ja askarteeluu aika paljo vapaa ajalla nyt viimesen parin vuoden ajan. Kesäsin mä pelaan golffia.

 

xo Jazzica

 

ps. käykää kattoo se mun siskon blogi